Щоденна робота у форматі PR-підрозділів на аутсорсингу –  підготовка прес-релізів, коментарів, інтерв’ю та багато іншого.

Створення прес-служби

  1. підбір персоналу (фахівці різного напрямку, в залежності від обсягу роботи та особистий прес-секретар).
  2. створення функціональної системи завдяки сучасним алгоритмам роботи.
  3. налагодження роботи служби через CRM систему.
  4. створення баз контактних даних.
  5. підготовка персоналу по напрямкам:
  • комунікація зі ЗМІ
  • захист інформації
  • пошук та обробка інформації

Тренінги для прес-служб

Підготовка працівників прес-служби за напрямками:

  1. ефективна комунікація зі ЗМІ (як стати «другом» для журналіста, як розпізнати  та працювати з нелояльними ЗМІ, як зацікавити ЗМІ)
  2. захист інформації (як підготувати спікера, аби він не видав непотрібну інформацію, прийоми та провокації журналістів, робота з відкритими джерелами інформації – як їх мінімізувати)
  3. методи аналізу інформації (пошук опонентів, юридичні аспекти роботи ЗМІ, орієнтація в ЗМІ)
  4. Генерування інформаційних приводів (перетворення прес-служби зі структури, яка тільки відповідає на запитання на організацію, яка самостійно задає тренд)