Щоденна робота у форматі PR-підрозділів на аутсорсингу – підготовка прес-релізів, коментарів, інтерв’ю та багато іншого.
Створення прес-служби
- підбір персоналу (фахівці різного напрямку, в залежності від обсягу роботи та особистий прес-секретар).
- створення функціональної системи завдяки сучасним алгоритмам роботи.
- налагодження роботи служби через CRM систему.
- створення баз контактних даних.
- підготовка персоналу по напрямкам:
- комунікація зі ЗМІ
- захист інформації
- пошук та обробка інформації
Тренінги для прес-служб
Підготовка працівників прес-служби за напрямками:
- ефективна комунікація зі ЗМІ (як стати «другом» для журналіста, як розпізнати та працювати з нелояльними ЗМІ, як зацікавити ЗМІ)
- захист інформації (як підготувати спікера, аби він не видав непотрібну інформацію, прийоми та провокації журналістів, робота з відкритими джерелами інформації – як їх мінімізувати)
- методи аналізу інформації (пошук опонентів, юридичні аспекти роботи ЗМІ, орієнтація в ЗМІ)
- Генерування інформаційних приводів (перетворення прес-служби зі структури, яка тільки відповідає на запитання на організацію, яка самостійно задає тренд)