Телеграм-канал, інструмент більше для PR ніж для маркетингу. Звісно, це канал комунікації і відповідно його можна використовувати в рекламних цілях. Можна, але вагомого результату це не принесе. Магазини, які ведуть свої телеграм-канали, так само, як і Facebook сторінки – тобто постять пропозиції товарів, мають досить маленьку аудиторію, половина з якої – співробітники магазину. Телеграм канал …
Контент-маркетинг – важливий
З розвитком штучного інтелекту та алгоритмів пошукових систем та соціальних мереж – технічне супроводження відходить на задній план, а лідерство впевнено посідає – контент-маркетинг. Зараз не так важливо: зі скількох знаків складається ваш текст, які ключові та посилання ви використовуєте. Якщо ваш контент не зачіпає «біль» аудиторії та не стає «вірусним» – ваш контент нічого …
Як змінити колір інфоприводу
Усі знають вираз – поганої реклами не буває. Насправді це твердження підходить лише для артистів, акторів та усіляких селебрітіс. Для усіх інших, негативний інформаційний привід може бути згубним. Так, негативний інформаційний привід, привертає більше уваги ніж позитивний, але така увага не створює бажання – купити, або проголосувати. Тому для комерційних структур та політиків корисний лише …
Для чого адвокату потрібен PR-ник
Відповідь на це питання знаходять для себе не тільки адвокати та PR-ники, також клієнти адвокатів та суспільство і судді. І відповіді зазвичай дві: Адвокат вважає, що PR-ник може знадобитися лише для створення реклами та пошуку нових клієнтів, суспільство та судді вважають, що PR-ник адвокату необхідний для тиску на суд. Клієнту адвоката, взагалі байдуже. В нього …
Почався другий сезон “Школи критичного мислення”
Сьогодні стартував другий сезон освітнього YouTube проєкту “Школа критичного мислення”. Спеціаліст з кризових комунікацій Єгор Воробйов та політтехнолог Роман Попович, ще в квітні минулого року почали створювати відеошколу, в якій навчають сприймати інформацію – критично. У першому сезоні Єгор Воробйов та Роман Попович розповідали про методи верифікації інформації та засоби впливу. Другий сезон присвячено – …
У чому різниця між звичайним та кризовим PR-ником
Одразу хочу сказати, що цей текст не про те, що одні спеціалісти гарні, а інші погані. Зовсім ні. Всі PR-никі потрібні та корисні. Але ви ніколи не запросите сантехніка лагодити електрику, навіть дуже професійного. В чому ж різниця? Поясню на прикладі однієї кризової ситуації, яку компанія вирішувала силами штатного PR-ника. Отже, одна компанія, яка надає …
Єгор Воробйов та гості студії “Центральна рада. KYIV” про місцеві вибори по новому
Єгор Воробйов, директор з розвитку Garland communication, зібрав в студії політолога, політ технолога та адвоката, аби розібратись в новому виборчому законодавстві та роз’яснити глядачам основні зміни. Політичний аналітик Артем Скоропадський, розказав про можливість проведення місцевих виборів в Криму. 5 питань від президента – референдум, незаконна агітація, чи соц. опитування? Думка експертів. Поговорили і про неоднозначне …
Друга частина вебінару “Жінки в місцевому самоврядуванні” від Єгора Воробйова
Директор з розвитку нашої компанії провів другу лекцію з кризових комунікацій в передвиборчому процесі, для проекту “Жінки в місцевому самоврядуванні”.
Директор з розвитку нашої компанії провів вебінар для кандидатів на місцевих виборах
В рамках проекту – «Жінки в місцевому самоврядуванні», наш директор з розвитку Єгор Воробйов провів лекцію з кризових комунікацій у виборчому процесі.
Цукерберг лідирує на ринку політичної реклами
Попередня передвиборча кампанія стала переворотом у технологіях та стратегії політичної пропаганди. Бюджети, що витрачалися на «польову» роботу та бюджети Інтернет простору помінялися місцями. Технологи вперше почали використовувати такі соціальні мережі, які досі для політичних перегонів не використовували. Чому так сталося? Цьому є логічне пояснення – еволюція. Її не зупиниш, покоління радіо та телебачення потроху вимирає, …