Телеграм-канал, інструмент більше для PR ніж для маркетингу. Звісно, це канал комунікації і відповідно його можна використовувати в рекламних цілях. Можна, але вагомого результату це не принесе. Магазини, які ведуть свої телеграм-канали, так само, як і Facebook сторінки – тобто постять пропозиції товарів, мають досить маленьку аудиторію, половина з якої – співробітники магазину.
Телеграм канал – це стрічка новин, або експерт в кишені.
Перш за все, телеграм – це месенджер, а вже потім соціальна мережа чи засіб масової комунікації. Тому і подача, а головне зміст тут відрізняється від twitter чи Facebook. Тому конкурувати тут треба не за допомогою креативності, а за допомогою ексклюзивності. Якщо ви інтернет-видання, або якесь інше ЗМІ, на вас не підпишуться просто заради новин. Адже ті, хто читає новини, вже мають один новинний канал і їм не потрібен другий, новинні стрічки скрізь, плюс – мінус однакові. Тому, або ви публікуєте ексклюзив, або вас не читають.
Для того, аби не писати в порожнечу – доведеться заплатити.
Процес просування телеграм каналу, на перших етапах такий само, як і в інших соціальних мережах:
- Концепція (унікальна товарна характеристика)
- Контент план
- Запас контенту на місяць
Далі треба залучати читачів і тут є свої особливості:
Залучити підписників можна як платно так і безкоштовно. І хоча платний варіант не досить дорогий, варто пам’ятати – завоювати завжди легше ніж утримати.
Платні варіанти:
- Примусова підписка
- Просування через згадування на розкручених каналах
- Реклама на зовнішніх платформах (Facebook, Instagram…)
Безкоштовні варіанти:
- Просування каналу по зовнішнім ресурсам (Facebook, Instagram…). Тільки не забувайте, що просто повідомити людей про те, що у вас є телеграм канал – замало. В пості треба обов’язково пояснити, чому саме ви створили телеграм канал, на додачу до вашого блогу в Facebook чи Instagram, та чим буде відрізнятися інформація в телеграмі.
- Робити анонси телеграм-публікацій в інших соц. мережах.
Реєстрація в безкоштовних каталогах, на кшталт Telegros (Хоча це не дає значного результату).
І пам’ятайте, головне – контент!