З розвитком штучного інтелекту та алгоритмів пошукових систем та соціальних мереж – технічне супроводження відходить на задній план, а лідерство впевнено посідає – контент-маркетинг. Зараз не так важливо: зі скількох знаків складається ваш текст, які ключові та посилання ви використовуєте. Якщо ваш контент не зачіпає «біль» аудиторії та не стає «вірусним» – ваш контент нічого не вартий.
Маркетолог повинен мислити, як блогер!
Саме так. Блогер може не розумітися на «воронках», KPI та CTR, та він відчуває свою аудиторію, знає, що її хвилює і як отримати зворотну реакцію. А сучасні алгоритми стають все більш чутливими до поведінкових елементів. Експерти прогнозували, що в майбутньому професія філософ, стане більш затребуваною ніж програміст. І зараз ми вже бачимо перші кроки до цього майбутнього.
Виробництво контенту – бізнес!
Такі світові гіганти, як Amazon та Apple вже вкладають кошти у створення контенту, та починають конкурувати з HBO та Netflix. А завдяки технології NFT (non-fungible token) цифровий контент тепер можна конвертувати у реальні гроші. Тож тепер пости та статті – це не лише засіб залучення аудиторії, а й кінцевий продукт. Тому так важливо підходити до виробництва контенту не як до якоїсь технічної, конвеєрної справи, а радше як до написання шедевру.
Трафік не купує – купують люди!
Ні для кого не секрет, що накрутити кількість підписників можливо в будь-якій соціальній мережі. І навіть емітувати активність аудиторії. Однак щороку це стає дорожчим, а результату не приносить. Адже бот – не купує. Купує аудиторія лояльна до вас, як до виробника контенту. І маючи 1000 підписників з реакцією на пост – 200, набагато вигідніше ніж мати 100000 підписників з реакцією – 400.
Ваша ціль – аудиторія!
Ще в середині минулого століття, великий Огілві писав – не намагайтесь вгодити усім, орієнтуйтесь на вашу цільову аудиторію. Маркетинг вже давно став орієнтованим на споживача і його тепер мало просто зацікавити. Тепер треба з ним потоваришувати і постійно підігрівати його інтерес. Тому контент-маркетинг виходить на першу лінію в боротьбі за клієнта.