Як змінити колір інфоприводу

Усі знають вираз – поганої реклами не буває. Насправді це твердження підходить лише для артистів, акторів та усіляких селебрітіс. Для усіх інших, негативний інформаційний привід може бути згубним. Так, негативний інформаційний привід, привертає більше уваги ніж позитивний, але така увага не створює бажання – купити, або проголосувати. Тому для комерційних структур та політиків корисний лише позитив.

Тож як змінити колір інфоприводу з чорного на білий?!

Як відомо – монета має дві сторони, палка два кінця і навіть коли вас з’їли, у вас є два виходи). Тож пропонуємо вам ЧЕК-ЛИСТ – для аналізу та трансформації негативного інформаційного приводу:

  1. Необхідно визначити, для кого такий негативний привід може бути позитивним. (Будь-яка ситуація, навіть найгірша, може бути для когось позитивною. На приклад – торгівля з окупантом. Однозначно негативно. Однак, якщо пояснити, що продавати окупанту не зовсім якісний товар за гарні гроші, тим самим ти знищуєш економіку ворога. Ситуація повністю змінює свій колір.)
  2. Як мало бути в ідеальній ситуації. (Наприклад якість виконаних вами робіт була незадовільна і про це розповіли усі ЗМІ. Не поспішайте одразу виправдовуватись, відштовхуючись від того, що – за такі гроші і так нормально, або попередники робили ще гірше. Негатив породжує лише негатив. Краще оприлюднити версію того, як мало бути в ідеальному випадку, і тоді у вас буде простір для маневру, аби відповісти на питання – чому вийшло не ідеально.)
  3. Чи можете ви вплинути на ситуацію. (Не варто забувати про форс-мажорні обставини. Однак просто посилатись на непереборні обставини – замало. Варто розробити інформаційну кампанію – як саме ви героїчно подолаєте неможливе).

Чого однозначно не варто робити – це звинувачувати свого опонента у власних негараздах. Виправдання нікому не допомагають. Лише створення позитивного інформаційного простору та логічні пояснення. І якщо розібрати ситуацію, користуючись, хоча б цими трьома пунктами – можна розробити стратегію захисту. А от, що робити з опонентами, ми розповімо у наступних наших блогах. Бо навіть, коли ви все робите ідеально, вороги обов’язково знайдуться.

Вам також має сподобатись...

Популярні записи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.