Для чого адвокату потрібен PR-ник

Відповідь на це питання знаходять для себе не тільки адвокати та PR-ники, також клієнти адвокатів та суспільство і судді. І відповіді зазвичай дві: Адвокат вважає, що PR-ник може знадобитися лише для створення реклами та пошуку нових клієнтів, суспільство та судді вважають, що PR-ник адвокату необхідний для тиску на суд. Клієнту адвоката, взагалі байдуже. В нього свої проблеми і кого буде залучати адвокат, для їх вирішення – не принципово. Головне вирішити питання. Я зустрічав багато статей в мережі на цю тему і переважно вони написані з погляду адвоката, я ж хочу розповісти з позиції PR-ника.

Частково праві усі, але частково. І найбільше має рацію – клієнт адвоката.

То для чого ж потрібен спеціаліст по зв’язкам з громадськістю адвокату. По перше – рекламувати адвоката, та й взагалі безпосередньо займатися рекламою задача маркетолога а не PR-ника. По друге, чинити тиск на суд – не законно, до того ж і не завжди є така можливість. Антикризовий PR-ник, по суті той самий адвокат, тільки не в суді, а в засобах масової інформації. Адже на рішення суду впливають не лише юридичні аргументи, а й громадська думка та репутація суб’єкта. І саме захист репутації, а не тиск на суд – є головним завданням антикризового PR-ника. Переважна більшість судових розборок супроводжуються інформаційними війнами. І яким би не був досвідченим та талановитим адвокат, воювати одночасно в суді і в інформаційному полі він просто не встигне. До того ж в юридичному та інформаційному захисті різний підхід до стратегії. Тому PR-ник потрібен адвокату передусім заради ефективного захисту клієнта. А вже потім для власного просування на ринку. Тому, аби адвокату підвищити свою ефективність, йому варто працювати в парі з PR-ником.

Вам також має сподобатись...

Популярні записи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.